Innowacyjne
Podejście

Nasz zintegrowany model terapii autyzmu wyróżnia się:

  • Oparciem odziaływań na najnowszych, naukowo potwierdzonych badaniach z zakresu terapii autyzmu.
  • Stosowaniem kompleksowych narzędzi do oceny jakości działań.
  • Wykorzystywaniem coachingu do wdrażania praktyk opartych na badaniach.
  • Regularnym monitorowaniem postępów uczniów dla zapewnienia efektywności naszych działań.

Dzięki Podejściu PYRAMID:

  • Nasze odziaływania są ujednolicone i spójne
  • Mamy pewność, że pracujemy w oparciu o najwyższe standardy;
  • Mamy dostęp do wiedzy i doświadczenia światowych liderów w edukacji i terapii
  • Systematycznie podnosimy poziom umiejętności uczniów
  • Zwiększamy satysfakcję z pracy wśród członków zespołu.
  • Zwiększamy prestiż placówki.
  • Mamy ciągłość monitorowania postępów uczniów i członków zespołu
Dzięki metodzie PECS
  • rozwijamy umiejętności komunikacyjne u dzieci, które nie posługują się funkcjonalną mową,
  • wspieramy spontaniczną komunikację,
  • pomagamy dzieciom nabywać niezależną mowę i poprawiać ich interakcje społeczne,
  • realizujemy podstawę programową, zapobiegając tym samym powstawaniu „dziur rozwojowych”.
Bez komunikacji nie ma edukacji
W odpowiedzi na trudności komunikacyjne naszych uczniów wprowadzamy metodę PECS (Picture Exchange Communication System). Jest to skuteczne narzędzie do nauki umiejętności porozumiewania się dla osób, które nie posługują się funkcjonalną mową. Dodatkowo oferujemy kompleksowe narzędzia do oceny i planowania terapii logopedycznej.
PECS wspiera dzieci w nauce komunikacji w różnych sytuacjach społecznych.
Co ważne, PECS okazuje się szczególnie skuteczny u dzieci w wieku przedszkolnym z autyzmem i innymi pokrewnymi zaburzeniami. Dzięki kompleksowym oddziaływaniom wielu naszych uczniów nabywa umiejętność niezależnej mowy.
Zachowania trudne
Zapobiegamy, redukujemy, zastępujemy

Zdarzało Ci się nie radzić w sytuacjach kryzysowych?

Dziecko ma trudne zachowania? Masz trudności z zapanowaniem nad jego wybuchami złości, agresją, krzykiem ale także mówieniem do siebie, brakiem motywacji, wykonywaniem poleceń? Czy robiłeś wszystko, co w Twojej mocy, aby poradzić sobie z zachowaniem problematycznym, ale wydaje Ci się, że nic nie działa lub działa tylko na chwilę?
Możemy pomoc Tobie i Twojemu dziecku.

  • Wiemy co zrobić żeby mieć realny wpływ na redukcję zachowań problematycznych
  • Wiemy jak budować motywację Twojego dziecka by chciało uczestniczyć w aktywnościach, które to Ty uznałeś za ważne: zabawie z
  • rówieśnikami, sytuacjach społecznych, zajęciach specjalistycznych

W naszych placówkach otrzymasz praktyczne wskazówki:

  • jak rozwijać nowe umiejętności w sytuacjach dnia codziennego, by realnie wpływać na redukcję zachowań trudnych
  • jak obserwować zachowanie by znaleźć odpowiedź na pytanie „dlaczego” TAKIE zachowanie się pojawia”?
  • jak działać proaktywnie, aby zachowania trudne przestały spędzać sen z powiek?
  • jakie umiejętności rozwijać by zachowania trudne przestały być ekonomiczne i sprawcze?
Trening jedzenia
Kiedy dziecko nie chce jeść
Prowadzimy specjalistyczny trening jedzenia, który ma na celu wspieranie dzieci w przezwyciężaniu trudności związanych z jedzeniem. Program jest skierowany do przedszkolaków, które mają ograniczony repertuar potraw, odrzucają nowe produkty, lub wykazują negatywne reakcje na widok lub smak jedzenia spoza ich zwyczajowej diety.
Nasz trening jedzenia opiera się na indywidualnym podejściu do każdego dziecka. Pod okiem doświadczonych specjalistów, dzieci uczą się akceptować nowe potrawy w sposób stopniowy i łagodny, aby zmniejszyć lęk i niechęć do jedzenia. W trakcie zajęć wprowadzamy różnorodne techniki, które pomagają dzieciom w odkrywaniu nowych smaków i tekstur w bezpiecznym i wspierającym środowisku.

Celem treningu jedzenia jest nie tylko poszerzenie jadłospisu dzieci, ale również poprawa ich samopoczucia i komfortu związanego z jedzeniem. Poprzez systematyczną pracę dążymy do tego, aby dzieci zdobyły większą swobodę i radość z jedzenia, co korzystnie wpływa na ich rozwój społeczny, emocjonalny oraz zdrowotny.
Text
5
przedszkoli w całej Polsce
15
lat doświadczenia
Certyfikowane
placówki
Jesteśmy certyfikowanymi placówkami, co oznacza gwarancję jakości oraz stałą superwizję ze strony wybitnych światowych liderów w dziedzinie edukacji i terapii. Nasze przedszkola regularnie poddawane są ocenie i weryfikacji przez ekspertów, co zapewnia utrzymanie najwyższych standardów pracy.

Certyfikacja potwierdza, że stosowane przez nas metody i programy edukacyjne są oparte na najnowszych badaniach naukowych oraz że spełniamy najwyższe wymagania w zakresie bezpieczeństwa, innowacyjności i skuteczności terapii.

Dzięki stałej współpracy z międzynarodowymi liderami w dziedzinie edukacji, takimi jak dr Andy Bondy i Lori Frost, mamy dostęp do najnowszych osiągnięć naukowych i technologicznych, co pozwala nam nieustannie doskonalić nasze podejście. Nasze przedszkola są miejscami, gdzie każde dziecko otrzymuje wsparcie na najwyższym poziomie, a rodzice mogą być pewni, że ich dzieci są w dobrych rękach.
Nasza misja to nie tylko edukacja, ale przede wszystkim kształtowanie szczęśliwych i pewnych siebie dzieci, które są gotowe na wyzwania przyszłości.
NAPISZ DO NAS!
Przedszkole PYRAMID
 „Daj Uśmiech”

tel.: +48 601 555 850
mail: zenon@cedu.edu.pl
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram